Jag kan allt

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Isabella - 28 mars 2011 21:30

Hej, jag har skit dåligt samvete!! Jag har inte tagit bilden B till er! Förlåt , men hela denna helg har varit bara en massa stress och jobb och jag har inte hunnit. Dess värre är att jag har inte hunnit idag heller. Kom hem i morse diskade, gick till mamma och ringde en massa skit saker för att reda ur vissa skaer i min brors ekonomi, pluss att jag ringde å mamma ett samtal. Allt detta tog min ungefär 1½ timme    Känns som jag verkligen skulle behövet göra annat änd det. som att sova typ. så jag var väl hemma igen vid 10 och gick aka vägen till sängen. Men det som händer när man gör så där att man bli som övertrött , så jag fick lite svårt att somna. Och tyvär så var jag TVUNGEN att vakna igen kvart i tre för att det skulle ringa en tant till mig.......  Så upp vänta på samtalet, tvätta , laga mat och tanka bilen och sedan iväg på jobbet.

Känner mig mördbulltad och trött. Varför alla dessa MÅSTEN!!!

Och tyvärr så imorgon har jag sissa kursdagen med vi som är anhöriga till Alzaimer pasienter. Och jag MÅSTE verkligen gå. Så imorgon måste jag upp före kl halv ett !!!  

Men när jag kommer hem ska jag lägga mig och sova ända fram tills jag ska fara och jobba. Jag ska skita i att äta och bara sova ,sova, sova. Jag lovar er att bild B och C kommer i veckan.

Håll ut mina vänner. Dessutom har jag fått en rolig utmaning av en tjej som heter Helena. Ska jobba på den i  natt, så ska ni får se kanske i morgon.

Sov gott nu alla glada och glöm inte att världen blir mycke bättre om vi hjälps åt alla   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards