Jag kan allt

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Isabella - 19 mars 2011 10:05

Tjingling på er alla glada. Idag är det lördag och solen försöker verkligen att titta fram. Ja vad ska man säga om hockyn? Gick väl sådär kan man konstatera.

Men vi har ju en till chans i morgon.   

Idag har vi en underbar dag farm för oss. Jag ska få laga mat   

Vi sk aha främande ikväll av min arbetskamrat och hennes kille. Så idag blir det att laga lite mat och göra en fruktansvärd god ananaspaj till efterrätt. pluss att jag ska göra vaniljesås alldeles själv! Ingen pulver balandning här inte. Det blir spännande   

Micke picke är lite rastlös nuförtiden så han har tagit sig en promenad. Sälv ska jg fara med lillan till träningen, passar verkligen bra, för att jag skulle behöva lite sallad till ikväll. Sen så ha jag suttit och funderat på vad jag ska ta kort på. I morgon är det ju dax att sätta ut min första vecko-bild. Men vi får väl se vad som kommer. Har haft en ide men jag vet inte om jag kan få den bilden. Vi får se i morgon om det går. 

Imorgon ska vi till pappa oxå och äta han fyller nämligen 70 år till veckan. Så imorgn blir det kalas.

Nä nu ská jag börja göra mig klar till att skjudsa gumman, men vi får väl höras sen kram på er till nästa gång.

Föresten igår gjode jag några goda gärninga.

Micke och jag hjälpte mamma att sätta ihop ett skåp, sedan hjälpte jag en gubbe att få ut en handlingskorg på Coop, han hade lite problem med den. Så två bra grejor i går.

Hej svej på er .......... 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards