Jag kan allt

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Isabella - 23 mars 2011 00:21

Så här känner jag mig nu förtiden

 

Grå, kal och torr......

Vad beror det på. Är det att man har blevit gammal eller är man bara ut körd? Sitter på jobbet och har väl kanske inte så hemskt mycke roligt att säga er. Idag steg jag upp för en kille skulle komma och köpa min bokhylla. Men vad tusan , när jag klev upp så hade jag ett meddelande i telefonen att han inte skulle ha den    Så då klev jag upp i onödan.

Men men .....

Rebecca kom hem vi halv tre och var helt slut. Förstår henne för det har ju verkligen blåst idag och så har dom varit ute hela dagen.

Hon har väl fått en syre chock...hahahah

Ikväll gick ju oxå första matchen mot Luleå, Alla vet ju hur fan den gick !!!

Nä dagarna flyter på och man förljer bara med. Imorogn ska jag förhoppningsvis äta lunch med en vän. får man komma sig ut lite och snick snacka lite.

sen på efter middagen ha jag den där förbaskade TVÄTTSTUGAN!

Tusan vi har ett barn och är bara tre i familjen, jag tycke jag jämt tvättar. Kan ju bara tänka mig familjer med flera barn.......

Stackars dom föräldrarna.

Nä sov gott nu alla ut i cyber världen......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards