Jag kan allt

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Isabella - 9 mars 2011 18:29

Hej hopp min vänner. Ni är så tålmodiga med min blogg och jag tacka er fö det. Hade ju tänkt blogga ikväll nä jag kommer på jobbet, men fick just veta att jag ska vara på ett annat ställ, så jagkommer inte att ha internet i natt. Så däför tog jag mig i kagen och tänkte att nu skulle ni få dom bilder jag utlovat till er.


        

Detta va från söndagen när vi tog oss en lite mini picknick i det fria. Mysigt och Mia kom förbi en stund och snackade.

  

I måndags så var det en ända lång LAT dag och min vän Camilla kom förbi och hade med sig "lill modellen Teddy" visst är han söt !

        

Tidagen ägnade vi åt att kolla in ebecca när dom spelade match. Tre matcher mot lag som var ett eller två år älder. Dom van ingen matcj men dom spelade otroligt bra. Två förluster och en oavgjord.

          

Dagens kort utflyggt är detta- Jag och Micke har varit uppe i skogen runt Vitberget och gått. Kameran följde med och lite bilder vart det. Sedan finns det en historia runt detta oxå . Som kommer kanske ikväll ......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards