Jag kan allt

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Isabella - 31 mars 2011 09:10

Tja.

Idag är det torsdag och jag har min enda lediga dag. Vad ska den fyllas med ? JO , hjälpa bror, som jag har ringt och fixat denna vecka runt han. Prata prata med olika företag ,myndiheter och allt vad det innebär. Och idag fortsätter det. Missförstå mig rätt, jag älskar min bror men vissa sker skulle man vilja bara fly ifrån och stick ner huvudet i sanden. Som tex detta med att jag försöker få psyk att göra en utredning på han om hur stort hans hadikapp är. Man kan ju tycka att det är en lätt grej och att alla som har ett typ av handikapp har rätt till att veta hur mycke och vad hans eller hennes handikapp är. Jag har ringt dit tre gånger och tredje gången lät det som dom tog mig på allvar men jag tror jag missbedömmde det hela. För det är drykt 2 månader sen och jag har inte hört ett skit!!!! Och om jag inte får en redovisning på vad av för typ svårigheter han har så kan jag inte gå vidare i allt jobba jag håller på med omkring han......

Ja man blir så jävla less ibland.

Just nu känns det som jag skulle vilja ta mitt pick och pack och fly till Chile och bara vara ifred i någon månad. Det är ju en himma tur att Big Brother finns så man kan få lite underhållning i sitt liv.

Nä nu ska jag sluta knälla för er och ta och ta på mig mina hor stövlar och bege mig mot att hämta Roffe.

Nu ska alla där ute ha en trevlig dag och så får vi höras sen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards