Jag kan allt

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Isabella - 3 juli 2009 07:22

Har varit en jävulska natt. Trött som bara den har jag varit. Barnet somnade inte förrän efter klockan fyra. då var man rätt mör. Men nu har barnet sovit sed dess. Sitter nu och väntar på att klockan ska ticka iväg och bli kring åtta så man får åka hem till sängen. LÄNGTAR jättemycke efter den just nu. Och idag är det ingen sol ute, utan ganska svalt, så det är ett perfekt sovarväder.

Ska inte svar i telefonen förrän efter klockan tre idag, har jag tänkt för jag måste försöka sova.

Så om någon får för sig att reinga så gör det efter tre. Har suttit och funderat lite på det här risa och rosa. Kommer att göra det varje söndag, och då kommer det vara något som hr hänt i veckan.

Harnu redan klart för mig vad jag ska ros.

Nä nu får ni ha det bra så hörs vi senare.

Hej hej hemska mycket hej

Av Isabella - 3 juli 2009 02:35

Har nu försökr söva barnet sen kl ett inatt och nu är klockan snart tre. Man kan väl säga så mycket som, nog är dom gulliga men jag längtar då inte efter fler själv, och det kan ju då inte bli mer för mig. tur man kan låna ibland när man är lite sugen.

Då kan man ju återställa dom när det blr tråkigt.

Har just gett barnet en välling få se om barnet somnar om.

Vi hörs sen kram på er.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards