Jag kan allt

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Isabella - 29 juli 2009 11:25

Ja ha då komme man hem vi halv nio. Klädde av mig och la mig, vad hände......JO NU SKULLE DOM KLIPPA GRÄSSET. Visst jag förstår dom, dom har oxå ett jobb och kan inte ta hänsyn till mig, MEN ENDÅ JÄLVLIGT IRRITERANDE.

Rusade upp klockan elva för då orkade jag inte längre ligga och lyssna.

Tog en dusch och tänkte :

-Nä nu har jag varit rök fri en vecka det ska firas.

Så jag har bokat en klipp tid nu idag. Och färgning.

Så nu ska jag bege mig in mot stan snart för det. Ha det bra nu vänner och ovänner så syns vi sen med nya bilder på mig och min frisyr.

Av Isabella - 29 juli 2009 07:16

Japp så är det. Nu är det en vecka sen, förbannat så duktigt jag har varit. Det ahr underlättat att min man har stöttat mig den här gången oxå. Känns väl ok den här gången , men nog skulle det vara gott med ett bloss. Sitter nu på jobbet och väntar på att få fara hem snart. Vill komma hem till min säng och sedan har jag lite att göra idag. Imorgon har vi kusinträff, och jag ha lovat att göra efterrätten och sen hålla i lite underhållning. Efterätternar är klaraså nu är det underhållningen kvar. Det är lite trixit vad jag ska hitta på. Har någon nårra förslag så kom gärna med dom

Vi syns sen

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards