Jag kan allt

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Isabella - 20 juli 2009 06:52

Hej hej...

Har vakant nu och uppdaterat er om den här helgen. Vi är på G nu att fika och göra oss klara för att fara till Storforsen, luleå, boden och Haparanda. Kommer att kanske inte kunna skria men jag gör det när jag kommer hem annars.

Av Isabella - 20 juli 2009 06:45

Vi pakade bilen full med grejor som vi ville inte ha. Drog  upp mot parken där jag tror Skellefteås största loppis är. vi fick oss ett bor och där vart jag hela dagen. Vi sålde grejor för 560kr efter vi betalat avgiften. Det tycker jag vart bra, vi hadei inte så mycke grejor. Efter det komme Micke och hämtade mig och vi drog hem. Jag var då helt slut så jag gicka och la mig en stund....jätte skönt och micke städade undan och fixade mat.... TACKA ÄLSKLING FÖR DET. Efter middagen började vi packa våra grejor gör att vi skulle fara på en lite semester på fyra dagar. Och Micke städade ur bilen oxå. Sedan vart det film och så somnade vi i soffan.

Av Isabella - 20 juli 2009 06:40

Vi steg upp kring åtta tiden och gjorde i ordnig lite frukost till oss. Micke gjorde klart för han och Jonas skulle och fiska och jag och Whan skulle baka i bagarstugan på farmors gård. Och så vart det. Det var varmt jobbigt men roligt. Vi bakade i ca 5½ timme bröd. Efter det avslutade vi med att göra pizza i ugnen. Det var jätte gott. vi åkte hem på lördag till stan för att vi skulle stå på loppis på söndag.

här kommer lite bilder från helgen

Av Isabella - 20 juli 2009 06:35

Vi åkte ju ner till Innansjön. Micke ,jag ,Jonas och Whan. Tanken var ju att vi skulle fiska hela kvällen och ha mysigt.....mysigt in my ass. Rebecca var ocå med men hon var med sin kusin hos farmor. Vi fick ingen fisk  som  räkans, och efter det skulle vi fara på älgsafari en svän och komme in på en sata väg som var NY grusade med världens största grus. Var inte roligt. Men just när vi gett upp så komme den ko och gicke med sina två små nya röda kalvar. Det var jätte roligt. Efter denna kväll gick vi och la oss att stiga upp på löradag för att baka.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards