Jag kan allt

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Isabella - 17 juli 2009 13:35

Hej jag har fått önske mål på att sätta in ett recept på en köttfärsgratäng. Jag har tänkt det men det kommer efter helgen om det går bra. Har inte riktigt i huvudet vad som ska vara i nu men det kommer min lilla gulliga svägerska.

Puss puss

Av Isabella - 17 juli 2009 13:27

Har just kommit hem från jobbet. Har bara jobbat en lite snabbis mellan klockan sju och tolv. Fan när jag skulle cykla hem började det ju störrt REGNA..... vart ganska blöt. Synd man är så förbannat söt att man förrsvann ju nästan ...hahahaha.

När jag komme hem så komme Micke nästan samtidigt och vi satte oss ner och skrev upp allt jag ska handla idag. Vi åker till stugan i helgen för att fiska och baka ( hällakaka) . Kommer att blir roligt. Så jag kommer inte att skriva förr än jag kommer hem på söndag och då kommer det väl bilder från helgen oxå. Sen åker vi ju på en mini semester från måndag till torsdag så där kommer det att bli ett lite hopp oxå.

Nä nu måste jag stöka på lite så allt är klart tills när vi ska fara.

Kram på er alla och ha en trevlig helg

Bella

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards