Jag kan allt

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Isabella - 12 juli 2009 23:51

Vaknade upp vi klockan elva idag. Jag hade bett Micke väcka mig för vi skulle fara på loppmarkand. Det var jätte mycke folk....ojojoj. Vi träffade Jörgen och Linda men barnen och syrran och hennes karl. Jag fyndade lite  oxå. Ett toa locka som Micke sa var det fulaste han hade sett och en glasburk som jag ska ha oboy i. sedan for vi hem och gjorde kycklingburagre till lunch. Efter det så gick jag och la mig igen för jag var skit trött, Micke for ut och cyklade och Rebbe var ute med några kompisar ,så jag fick sova ordentligt. Vaknade av att min Micke kröp ner i sängen och gossade en stun med mig, då var klockan halv fyra. klockan fyra skulle vi vara hos Jonas och Whan och äta mat så vi gjorde oss klara och gick dit. hon hade lagat en jätte god soppa som vi fick. MMUUMMSSS vad gott det var. När vi ätit klar komme vi på att vi skulle fara och fiska i Drängsmark, vi gammla sågen. så vi for hem och packade allt och begav oss. Men int i fan nappade det en ända gång...jävla skit fiskar. Men det var väl inte så tokigt där. Dom hade ett kafe och så var det rätt mysigt. Vi var där fram tills klockan halv nio och då åkte jag till jobbet direk och nu sitter jag här.

Här kommer det några bilder från dagen.

sov så gott nu alla där ute i världen så syns vi säkert imorgon.

Natti natti

Av Isabella - 12 juli 2009 07:28

Sitter nu och väntar på att man ska få fara hem. Min man har messat mig på morgon med en massa gulliga meddelanden om att han saknar mig och att han älskar mig, så nu längtar jag bara hem till han. Idag vet jag inte om det händer så mycke, ska äta hos Jonas och Whan. Sen blir det nog inte så mycke mer tror jag. Jobbar ju en natt till och sen är man ledig en vecka....skönt. Jag skriver nog ikväll när jag kommer hit igen, orkar inte dra med mig datorn hem.

God morgon på er alla och hoppas ni kommer att få en bra dag.

Bella

Av Isabella - 12 juli 2009 02:21

Kom och tänka på min sökning efter min mamma. Har nästan glömt bort den. Undra hur det går för dom. Tror jag kanske måste ringa ner till Adoptioncentrum på måndag och höra så dom har börjat  söka efter min mamma. TÄNK om dom hittar henne??? Konstigt. Och hur ska min mamma här känna sig. Fast jag har prata med henne om det så tror jag att det känns konstigt för henne oxå. Men hon kommer ju alltid att vara MIN mamma hon jag har här. Och om man hittar min biologiska mamma kommer hon bara vara en bonus för mig.

Undra hur det skulle bli???

Av Isabella - 12 juli 2009 02:08

Är trött och vill bara kröpa ner i sängen med min Micke. Meni stället ska man jobba jämt känns det som. Fast man gör ju inte det. Imorgon ,eller idag blir det ju, så ska vi få äta mat hos en kompis som kommer att laga en jätte god soppa. Jag längtar. Jag längtar oxå till stugan. I sommar blir det ingen stuga =( Vi brukar ju alltid flytta dit en månad när vi har semester, men i år har vi inte någon tillsammans, så det blir inte något...TRÅKIGT.

Nä ska glo runt lite på nätet nu för att hålla mig vaken så vi hörs sen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards