Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Idag har jag ätit kukar

Av Isabella - 7 januari 2010 21:20

Japp jag ljuger inte jag lovar.  

Ganska cool av mig va. Micke lagade middagen idag medans jag fick ligga på soffan och vila. Det vart penispasta och korv. Det var så här att det var min mamma som van pastan förra julen i ett julklapps spel. Men jag tror hon är lite fin känslig eller bara barnslig för hon kunnde då inte äta den. Så vi fick den så det vart kukar till middag. Har tagit kort på det så i morgon kommer det in bilder. Orakde inte dra hit kameran till jobbet. Komme hem som vanligt i morse och gick och la mig direkt , men som vanligt så hade jag lite svårt att sova. Men jag lyckades till slut , men krukset med det var att jag var tvungen upp vi 11 igen och äta lunch. Ja då säger en del.....dumma brud varför det??? Jo för att vi skulle fara på gymet vi 13 tiden, eller Micke skulle fara den tiden och jag ville följa med och träna. Eller jag ville inte men om jag inte gör det då kommer den där förbannade latmasken att krypa in i kroppen igen och ta över och jag vägrar att han gör det.  

Så vi tränade och sedan duschade vi. När jag var i omklädningsrumet slog mig en tanke.

Nu ska ni inte tro att jag sitter där och kollar in andra brudar, men ibland ser man saker i ögonvrån...tex när någon har odlat en GIGANTISK buske.....då tänkte jag..ja varför inte.... Vad fan sk vi hålla på med detta rakand, kliande, laser och allt vad man nu tar till för att få bort håret. Det är ju förböveln män som har bestämt det där för många många många år sen....och det lever kvar.  

Men nu säger jag inte att vi tjejor ska odla en jungel och det är rätt men nog finns det dom dom rakar bara för att andra gör det och det  finns som en äckel stämpel om man har för mycke hår här och där. Nä ni som inte vill raka görfan inte det.  

Iallfall så har jag vi hunit tvätta oxå och som sagt så har Micke fixat middagen idag, kukar och korv. Bilder kommer imorgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards