Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Feckttat ute idag

Av Isabella - 5 april 2010 23:43

Hej hej mina vänner   Idag har det varit en ute dag. Jo dagen började med att jag klev upp TIDIGT SOM FAN ,kl halv sex för att tvätta. Ja då frågar sig säkert 70% av läsarna om jag är dum i huvudet. Och mitt svar är...ja kanske lite men jag var TVUNGEN att få tvätta. Det går så när man hoppar över en tid och då helt plötsligt så är tvätt korgen fullare än man någon gång har blivit själv. Och det är mycke kan jag säga er. Så det var bara att pallra sig upp.   

Efter kl halv nio var tvätten klar och Vi begav oss då mot Byggsiljum för att åka slalom. Så det är vad vi har gjort idag på dagen... åkt slalom.

Visst är det roligt men man är ju för trött ibland. Men vi var då där fram till halv tre. Under tiden vi var i backen ringde Jonas och bjöd oss på mat. Man ska ju ha tur iblan oxå. Vad skönt att bara behöva komma hem och sedan gå över och så får man mat...hahah i love it   

Och vad gott det var. Jonas hade grillat och Whan hade gjort potatisgratän och pommes..gott gotti gott gott...  

Efter den goda middagen hem och se hocky. Där vart det väl inte så himmla bra resultat men vad fan...det är ju en ny säsong nästa år om dom inte klarar av detta HV71. Och nu sitter jag på jobbet och bara glor  ut i cybervärlden....så nu vet nu hur min dag har sett ut.

 

Till Jenny: Det ordnar sig säkert. Har kollat nu och jag tror det är min banks som har tjafsat lite men nu är det betalt och klart hoppas jag.Tack för omtanken.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards