Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Morgon

Av Isabella - 8 februari 2011 06:07

Natten har varit bra trots ljud och annat. Själv har jag väl bidragit med ljud. Inte dom som kommer från tuggande utan dom som kommer bakifrån kan man väl säga   

Kanske inte det roligaste men tydligen på natten så ska det ut en massa gaser vare sig man vill eller inte. Så till min kollega FÖRLÅT  MIG!

Dagen som denna har jag inte planerat så mycke. Ska faktiskt fara och träna nu direkt på morgonen, sedan hem ta en dusch och lägga mig och sova   

Tror jag ska vara en latis idag och inte göra något. Kanske jag ska försöka baka lite negerbollar till kalasen här.

Kanske jag ska ge gubben massage för att vara snäll idag. Han har haft dom senaste dagarna så himmla ont i ryggen att han inte vet vart han ska vända sig. Så jag tycker han förtjänar det. Sinart är det Alla hjärtans dag och denna fråga kommer allt upp "  vad ska jag köpa till Micke och Rebbe" ?

Nu vet jag att många säger...

-Varför köpa just denna dag? Bara ett jippo som handeln har hittat på!

Men då säger jag:

TRÅKIGA TRÅKIGA TRÅKIG ! ! !

Självklart ska man värna om varanndra alla dagar på året och visst är det roligt om man får en blomma utan att det är någon speciel dag, men är det inte lite roligt en då?

Oftas är man dålig på att säga att man älskar varandra och om man nu är det och en del tycker till och med att det är jobbig att säga det. Men ta då hjälp av denna dag och gör det!

Jag ska  då göra det och det  som är det finulliga med det hela är inte att det ska vara något dyrt utan det ska vara billigt men ha en betydelse.

Så jag ska då fira det med god mat till mina älsklingar hemma och ett litet BETYDELSE fullt paket var till dom   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards