Jag kan allt

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Isabella - 5 februari 2011 16:35

Nu har det hänt inatt. Nu ökade vi på våran familj med en lite lite vit kammrat...   

  

En sådan här har vi fått till våran familj.... visst är den fin?  Saken var ju den ,att igår försökte vi återuppliva våran älskade 360, men misslyckades. Därför vill jag säga med sorgen i mitt hjärta adjö till den och tack för alla BILLIGA och fina  år vi haft med varandra. Nu kommer du till bil himmelen och där kommer du att träffa alla gammla kamrater och glänsa som bara den.   

Så nu är det nya tiden. Men jag ska inte säga att det var smärt fritt att få hem denna lilla krabat! Gud be vara mig vad det tar tid att köra till och från Sundsvall. Vi for kl 15 i går eftermiddag och var hemma ganska prick 03.00 i natt.    Vålds kastade mig i sängen och låg säkert en timme innan jag somnade. Ni vet när man VERKLIGEN MÅSTE sova då går det inte fast jag var skit skit trött. Vakande till ett härligt ljud kl 7.00    Då var det bara att pallra sig upp för att fara ut och dela ut bröd för Rebbes fotbollslag. Hemma igen vi 8.00 . Då gick jag raka vägen till sängen och sov fram till kl 11. For och handlade och åt lunch med gumman. Hem och börja förbereda middagen.

Som idag bestod av Apelsinmarinerad ripa , med en mycket god potatissallas, och en FRUKTANSVÄRD god sås till. Detta var ett recept Micke hittat så det var han som lagade och jag hjälpte bara till.   

 

    

Och sitter jag här och slö ser lite hocky medans jag pratar  med er. Ska hoppa i duschen och hoppas på att någon kliver in med mig   

Sedan vi sex ska vi tydligen fara på cup med Rebecca. Hon ska spela fotboll. Tycker att cup kl 18-22 lördagkväll ska avskaffas.........

Men är man föräldrer är man           

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards