Jag kan allt

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Isabella - 21 februari 2011 07:17

Dag har börjat bra. Min lilla vårdtagare har förgyllt min dag med att han ville kramas   

Vad är inte roligare än när någon vill krama än.....

Idag har jag inga planer. Det enda jag vet är att Micke ska till farssan och fixa bromsen på bilen som ligger på.

Min tanke är att jag skulle behöva träna! ! ! !

Undra om jag ska pallra mig dit idag eller inte ???

Satt ju och såg Solsidan igår.......

Tror jag skulle behöva denna stora träning coach som Anna hade. Någon som bara står och skriker mig i örat och som man  själv kan skrika fula saker åt och man till och med kanske får slå till han.

Så finns det någon som vill ta på sig rollen som min personliga skrikare hör gärna av er till mig.

Betalning får ni inte , men äran att förnedra mig och se mig i mina svagaste stunder ( på alla bemärkelse) måste väl vara underbart!   

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards