Jag kan allt

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Isabella - 25 februari 2011 15:24

Jag är uttråkad och har inget att göra???   

Av Isabella - 25 februari 2011 05:53

........... utan Mickes födelse dag.

Hurra hurra hurra till dig gubben !   

Idag fyller han 39 år. Va... vad tiden går. Kan ni  tänker er att när vi träffades var han 24år. Vi har några år på nacken tillsammans.

När man börjat vara ihop så länge som vi ,så känner man varandra utan och innan till. Vi vet nästan presic vad den andra tänker eller känner. Om jag får sammanfatta åren vi haft med varandra så ser dom ut så här....

1996 på hösten träffades vi och jag vart BLIXT förälskad  han. Allt  gick super fort. Vi flyttade ihop efter en vecka och förlovade oss efter en månad. Dom första  två åren var pasionerade men turbulenta. Mycke festoch pataj men vänner.

Efter två år kom våran lilla skrutta til världen och vi började leva som en famij. Efter ett år hade vi oika uppfattningar på livet och vi flyttade ifrån varandra för först gången. Men vi var fortfarande ihop. Detta varade ju inte så länge. Efter tre månder flyttade vi ihop igen. Det gick en tid och vi köpte hus i Ursviken. Även där tog vi nog kanske oss vatten över huvudet. Efter ett år i huset var det dax igen för en flytt. Micke till en lägenhet och jag till den jag bor i nu. Men även denna gång så var vi tillsammans hela tiden och träffades. Helgerna jag hade Rebecca så var han hos mig och tvärt om. Men efter ett  år i varsin lägenhet bestämde vi oss för att fösöka igen och Micke flyttade in hos mig. Och det är sju år sen nu och allt har funkat bra. Visst har vi våra stunder då vi inte är överens men i det stora hela så trivs vi med varandra. Jag skulle verkligen inte vilja leva utan han. 2006 friade denna karl till mig och bröllop i vänner närvaro ägde rum. Det var nog bland dom lyckligaste dagarna i livet. Just nu rullar bara livet på och jag tycker vi kommer varandra närmare för varje dag.Vi är som en fast vi är två. Med detta inlägg vil jag bara säga til dig Micke om du läser detta.......

 

Jag älskar dig och hoppas vi kommer att

 

få leva tillsammans till döden skiljer oss

 

åt   

 

  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards