Jag kan allt

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Isabella - 18 februari 2011 21:12

........skulle jag kunna göra detta inlägg hur långt som helst. Kanske till om med kunna blotta hela min själ för er, men jag väljer at inte göra för att det finns andra betydelsefulla människor i mitt liv som inte skulle upp skatta det. Jag bryr mig om dom , jag villa tt dom ska må bra. Just nu denna dag har vi haft många tuffa och lätta och nödvändiga beslut som vi har tagit och det känns bra. Vi har rensant luften och erkännt att man man misslyckas fast man inte trodde det. Jag kan bara prata för mig själv men för mig känns det jätte jobbigt att erkänna att jag har misslyckas med vissa saker som jag  trodde jag gjorde rätt. Men idag har jag erkännt det för mig själv och nu kan jag bara göra allt i min makt för att ställa saker tillrätta igen. Det  som känns bäst med det hela tråkiga är att vi alla jobbar i samma riktnig. Jag hoppas och ber på mina bara knän att detta hjälper, men det tror jag att det gör. För om alla jobbat tillsammans och inte i mot varandra kan det ju bara gå bra eller???

Alla har vi fel och brister, men att kunna erkänna att man har det måste ju vara en bra grej. Jag är inte lessen nu eller deppad, jag är glad att vi har kommit hit och nu ska alla bara jobba för det bättre.

  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards