Jag kan allt

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Isabella - 24 februari 2011 20:42

Hej hop mina läsare   

Vilken bra dag det har varit idag. Började med att sluta jobbet och åkte hem med den stackars bilen. Allså dom små motorerna mår inte bra av att gå i denna kyla. Väl hemma så pratade jag och Micke lite skit med varandra och sedan gick jag till sängs. Och somande som en klubbad säl. ÅÅÅÅ vad skönt ,idag sov jag länge länge länge...... ville nästan inte vakna. Men idag hade jag lite saker jag var tvungen fixa för i morgon fyller Micke gubben 39 år och det är ju klart han ska få en pressent. Så jag klev upp pussade han hej då och begav mig mot city. Var faktiskt tvungen att leta lite för att hitta det jag skulle ha , men till slut hittade jag. Känner mig nöjd och jag tror han kommer att bli det oxå.   

Sedan hem för då kom fader förbi och hämtade Rolfs ( min bror) present. Lagade middag, åt middag och sedan kom Rolf och mamma förbi för att jag skulle hjälpa Rolf att betala räkningrna. Kan med stolt röst säga att han har ändå lite kolla på hur mycke pengar han kan använda. Trots hans handikapp så fixar han det mycke bra. Skröt upp han faktiskt...   

Ihelgen kommer det  att bli kalas för min bror. Han fyller nämligen 40 år på tisdag, så i helgen ska vi ta han på kalas med både öl och mat. Det är han värd.

Tyvärr följer inte pappa,Kerstin, mamma, Ove med men det är ju deras huvudvärk. Jag och Micke, Camilla och Jonas och Whan far och firar han. Jag tycker verkligen han ska få känna tt det är lite specielt att fylla 40 år   

Sedan vill jag passa på att tacka Linda för att hon dela med sig av sin dag. Av 39 läsare så berätta en....!   

Men i det stora hela så har denna dag varit rolig ,spännande och ganska vanlig.

Nu ska jag kolla in tv en stund så vi får väl se om vi hörs mer i natt.

Sov gott annars på er så hörs vi imorgon.

Av Isabella - 24 februari 2011 05:35

God morgon på er.

Idag är det torsdag och det är kallt som fan IGEN !!

Är vi förvånade??? NÄ NÄ NÄ !!

Allas fråga är ju? När ska denna kyla ta slut? Någon som vet? NÄ NÄ   

Idag är det -32 ute just nu iallafall och det  är inte roligt. Dagen är ny och fräsch och vad ska man då hitta på. Jo först ska jag sova LÄNGE.............................. tänker slå av telefonen och sova sova sova.

Sedan blir det nog kanske att käka lite mat och jag tror jag idag ska prova på "Zumba" !   för alla som inte vet är det ju då en ny tränigs stil som har blivit SÅ populär. Om man under dagen slår på tv och ser reklam brukar man kunna köpa tränings vidio med Zumba. Man tränar extra mycke mage,rumpa. Dom har börjat ha det på 360 nu så jag tänkte jag skulle prova idag. Har ju dragit mitt arsle till gymet i två dagar nu så det är väl lika bra att fortsätta i den riktnigen.   

I morgon fyller gubben år oxå. Som vanligt hade vi kommit överens om att vi INTE skulle ge varandra något, MEN tydligen kunde han inte låta bli så i natt har jag suttit och funderat på en grej jag skulle vilja ge han. Tror det bli bra.   Hur kommer eran dag att se ut idag? Skulle ju vara roligt om någon berätta för mig hur eran dag ser ut?

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards