Jag kan allt

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Isabella - 15 februari 2011 21:49

God kväll mina läsare !

Hoppas ni har det det super bra hemma, för det har jag. Dagen som denna har varit en ända stor LATdag.   

Ja först började jag med att sova fram till ett.  Vart tyvärr väckt av min kära mor, men men inget att göra. Från sängen gick jag till köket och tog mig lunch, från köksborde masade jag mig till soffan. Där satt jag i flera timmar och spelade Sims djurliv. När jag just hade byggt färdigt allt så hängde sig det förbannade spelet och jag var tvungen att slå av. Och lika bra var väl det för då var klockan 16.00 . Hela dagen har jag latat mig som ni ser och under tiden har min lilla kille städat ur kylen. Och då menar jag VERKLIGEN STÄDAT ur den. Tror banne mig den glänser mer nu än när jag köpe den   

Sedan har det varit soffläge igen till jag for på jobbet. Så nu ditter jag här och kollar in tv. Har just kommit underfund med att tisdagar är tvens kväll. Det börjar kl 20.00 med Danslogen i Täfteå( tror det heter då på kanal 1), sedan kl 21.00 sommar i Sverige" på 3:an , och nu börjar "Granfejden på 3;an. vilken kväll allså. 

   

 

Av Isabella - 15 februari 2011 04:52

Varför varför varför!!! Denna kyla verka har parkerat här nu. Inge trevligt. Och  just när vi ingen kupe värmare har!

Risken är ju ökad på att få en hemoröjd när man ska sitta kallt. Och sedan mår inte bilarna bra av detta  

Idag är det tisdag och jag har bara en natt kvar till jag får vara hemma två nätter .....jippi jippi jippi   

Jag längtar verkligen efter att krypa ner i min egen säng på kvällen och känna Mickes arm runt mig.

Ja nog tjatat om min Micke nu .....

Hade tänkt träna idag med efter jobbet men det går inte när det är så här förbaskat kallt !!   

Bilen dör ju fan bort efter 1½ utan värmare nu. Så jag få lägga det på is igen ...hahahah (fyndig va..hahaha) !

Idag står det korv och makaroner på schemat tror jag och jag vet inte hur jag ska göra för att försöka undvika det ? Jag kan verkligeen inte äta korv, det bara som växer i munnen min.

Vi får väl se vad jag hittar på för ursäkt eller så äter jag det för att jag inte orkar bry mig just idag.

Nä nu ska jag börja göra iordning lite fika till mig och min vårdtagar så nu får ni ha det så trevlig underdag. Sen vill jag bara påminna er om att "ÄT inte gul snö !"

Sov gott på er    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards