Jag kan allt

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Isabella - 20 februari 2011 21:34

...igår kväll när jag satt på jobbet. Så här stod det


- Jag har gjort ett mål! 

Jag skickar tillbaka :

- Men vad roligt vad stolt jag blir, men vad jävla tråkigt att jag är på jobbet och inte där=(

- Tack så mycke !

-jag har oxå gjort ett själv mål=(

- Men det gör ingenting, det är sådant som händer ibland.


Tänk att en sådan stund ska man missa för att man var så förbannat dum när man gick i skolan att man inte såg till att få riktigt bra betyg så man kunde skaffa sig ett jobb där man fick vara hemma på helgerna med familjen   

Jag gillar mitt jobb, men att vara ledig alla helger är ju en lyx vara nuförtiden.

Dagen som denna har jag gjort PRECIS det jag utlovade tidigare idag. Klev upp kring 14 tiden. Gick direkt till soffan spelade på datorn i en timme, såg film (Gullivers resa) , lagade mat och så sedan tv fram tills jag for till jobbet.    

Sov gott nu alla mina vänner så hörs vi imorgon.

Av Isabella - 20 februari 2011 07:08

Jag har fått in ett nytt spel min min dator!!! Men så jävla roligt   

Det är så roligt att jag har uner natten både lyckats få "tennisarbåge, musarm och mushand" men jag kan inte sluta.

Namnet på spelet är Bejeweled 3 ! Så roligt att man kan bara inte sluta. Kommer idag att åka hem och sova och sedan slå på datorn för att spela. Det rolig med detta här är att Micke oxå håller på att spela det. Och jag tror att jag kanske har klott han i poäng i natt. kommer att bli spännande att höra när jag kommer hem.

Dagen som denna blir det att lata mig och spela.

Tack och hej ........

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards