Jag kan allt

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Isabella - 12 februari 2011 05:57

Bestämde mig för att av sluta omröstningen, trots att det bara är YNKA 9 st som har svarat.....dåligt, men  tack till dom 9 st som har gjort det.Om jag visst vilka ni var skulle ni bli bjudna på fika   

Men iallfall så kom vi fram till att RIDDANDE var mest populärt, kan bara hålla med faktiskt. Börjar en nu omröstnig nu få se om killarna är bättre (om det finns några killar som läser min blogg....   

Av Isabella - 12 februari 2011 05:37

Går ut på Facebook nu på morgonen kl halv sev  och ser att tydligen har det varit ett nytt jordskalv i Chile, med centrum utanför Conception. Samma som sisst. Allså nära mamma......   

Har själv klart inte försökt ringa men jag ska göra det idag. Både till mamma, och mina båda syrror.

Jag älskar att jag har hittat dom , men detta är det jobbigaste. När det händer sådanna här gjejor.   Att inte kunna vara där eller att inte kunna göra nått för dem. Jag vill bara ta dom hit till trygga lilla Sverige så vi kan leva tillsamman alla......

Har man otur kan kontakten vara bruten. Men än så länge har det då inte börja stömma in nyheter på att det har blivit någon förödelse, tycker om det skulle ha blivit det så borde det ha börja komma nyheter om det. Detta ska ha hänt sent i går kväll i Chilensk tid. Så jag håller alla mina tummar att allt har gått bra.

Men det är klart att det knyter sig i magen när man får höra att den här var 7 på risterskalan!!   

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards