Jag kan allt

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Isabella - 13 februari 2011 06:23

Trodde inte att jag hade några manliga läsar men tydligen två st iallafall..

Roligt.   

Igår vad hände ? Ja jag vilad en lite stund, vaknade upp till en skit sur dotter som bara skrek och gormade, ut och handla lite saker, gjorde plankstek till middag och såg en fantanstisk hocky match. Det var som synd om Ryssland. Vi förnedrade dom nästan.   

Idag tror jag  vi ska och kolla in lite loppisar och sedan blir det sängen. Ikväll blir det inte så mycke. Tror jag ska baka lite lite lite , men jag vet nte än   

Imorgon är det allahjärtans dag och jag har förberätt två likvärdiga paket till mina älsklingar hemma   

Jag längtar tills dom får öppna dom i morgon  bitti. Ellerså får dom öppna dom när Rebbe kommer hem från skolan. Ja vi får väl se ...

Jag sitter nu och bara skriver för skrivandes skull ,så jag tror jag ska sluta med det för jag skriver inget intressant.....

Men vi hörs iväll er  eller under dagen    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards