Jag kan allt

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Isabella - 9 februari 2011 06:11

God morgon min läsare. I natt har jag kännt min träningsvärk smyga sig på mig.   Ska börja dage på 360 

och hoppas på att imorgon ha mindre värk. Igår var det 105 st som besökte min blogg!! Va    Det måste vara ett rekord tror jag.

Kan väl inte kanske sätta fingret på varför just igår så många ville läsa den, men jag har mina anningar.   Men iallafall så finner jag det roligt. Dagen som denna finner jag oxå en del måsten. Men kanske bara ett. Vi ska fara och polera bilen idag med Rolf. Sedan ska jag dejta min lilla vän Moa oxå och jag tänkte bjuda henne på något riktigt smaskens. Vi har försökat träffas sen jag kom hem från Chile. Men alltid har jag fuckat upp det och ställt in och hon har jobbat när jag har kunnat,  MEN NU blir det av idag om nu inte någon av oss förolyckas inna klockan blir efter tolv.   Ska väl inte pladdra på i onödan, så vi kan ju höras sen ikväll er nått.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards