Jag kan allt

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Isabella - 3 februari 2011 06:23

Ja ha nu har jag just fått en uppmaning av min vårdtagare som är lite att jag MÅSTE dricka öl idag?!    Har försökt förklara för han att jag inte tycker om öl men han är nästan arg på mig nu så vi får väl se hur det blir idag. Men ett som är säkert är då att jag ska vila! Har femans huvudvärk och känner mig inte riktigt pigg idag.   

Har varit in på min  blogg och kollat. Men allså kom igen nu mina" kvinnliga läsare"!   Visst kan in vara lite lite mer alerta och rösta lite i min omröstning? Jag lovar er och svär på Oliver grav att jag kan INTE se vem som har röstat. Bara hur många som har röstat! Så kom igen nu och rösta.

Idag ska jag försöka planera klart vad jag ska baka till alla kalas som komma skall här fram över, handla för helgen och bara vila. Kanske men bara kanske ska jag ut och äta med min mamma. Men det beror på om hon har tid?

Visst är det lustigt , tydligen är det jobbigare och man har mer att göra när man är pensionär   

Man går ju som och längtar tills man blir det , men jag vet i fan om jag gör det längre.......

Verkar vara jobbigt att hälsa på alla kompisar och gå på alla sker och trevligheter som finna att göra som pensionär....hahahahaha

  


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards