Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Ljud i natten

Av Isabella - 8 februari 2011 00:05

Sitter nu på mitt jobb och funderar på hur länge detta ljus dom jag hör ska höras.....    Känner en minder irritation över det och försöker att inte höra det men det går inte att undvika.

Ni undrar förmodligen vad det är. Jo det ska jag försöka säga......

Det är min kollega som äter morötter. Allså vad är det med mig. Jag blir så himmla irri när någon äter morötter och snaskar och knaprar.... vill igentligen bara skrika ut...

MEN SLUTA FÖR HELVETE!!!!

Men det kan man ju inte göra. Själv klrt fattar jag att det låter lika mycke när jag själv äter något. Och säkert tycker hon kanske att detär störande när jag sitter här och plinkar på detta tagentbord......    

Men just detta med att smacka och tugga högt göt mig galen. Men som jag sa, jag låter säkert lika högt som hon.....

  

Sitter oxå och funderar på hur framtiden ska se ut. Vad man ska sätta upp för nya mål här i livet. Det här med Chile är ju något som verkligen tär på ens tankar. Just nu längtar jag fruktansvärt efter dom. Jag vet inte om jag har sakt att till december kommer ena syrran och hennes familj upp till oss här i lilla Sverige. Och det ska bli SUPER ROLIGT att få visa dom min värld och hur jag har växt upp. Jag hoppas verkligen att det blir till jul så dom får fira en svensk jul med oss.   

Sedan har jag ju börjat funderat på hur jag ska lära mig spanska på bästa sätt.

Funderar på att höra med komvux om dom kör kurser. får se vart det leder, men man kanske inte kan bara läsa spanska? Ja jag vet inte men jag ska då kolla upp det ordentligt i morgon om jag hinner.

Sov gott på er alla   



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards