Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Sommar i Sverige

Av Isabella - 8 februari 2011 21:39

Hahahaha man kan ju fan skratta ihjäl sig för mindre. Allså har ni sett det( Sommar i Sverigr). Jag såg det för första gången nu ikväll. Nu vet jag inte om det handlar om olika människor varje gång eller om det handlar om samma personer hela tiden, men den här singel killen.....hahahahah   

Visst gullig och säkert JÄTTE SNÄLL. Men han försöker FÖR mycke för att få kontakt och blir så där himmla klämm käck och det är INTE attraktivt (min egen uppfattning) .

Men tur att smaken är som baken och att alla gillar olika. Jag har då fått skratta iallfall.

Sedan när jag lixom håller på att snacka skit om människor som jag inte känner så kan jag ju fortsätta med dom nya "Svenska New York fruarna" Allså jag känner att detta år är det dax att skämas.

Den här tjejen som kommer från Piteå från första början, som nu har gift sig med en gammal rik "dr gör om mig" gubbe. Sen har han då i sin tur pumpat in så himmla mycke botox i läpparna på henne så det ser ut som hon har en annknäbb. Inte för att han bestämde det utan hon själv. Inte för att det räckte utan hon ville tydligen ha mer så hon skulle börja likna en satans pelikan eller nått. Haahah gud bevare mig.   

  

Sedan den här ödlan som är +50 och har en dotter som är kring 10-11 tror jag. Mamman har ju då tydligen fått försig att dottern har en TALANG!   Att hon kan sjunga...hahah . Man fick ju höra och jag kan säga så att det kan HON INTE.

Och det värsta är att denna Ödel mamma VERKLIGEN tror att hennes dotter kan det. Tydligen ska hon till någon argentur i nästa pogram. Och då får man se att kvinnan där bara skakar på huvudet. Det som är synd är ju att det är flickan som far illa av detta. Mamma har ju intalat henne att hon är bäst i världen och nu kommer ju någon anna säga något annat......

  

Så nu har jag kastat skit på någon, så nu mår jag mycke bättre....hahaha

Vill bara göra er uppmärksamma på att jag har provat min ketchup gubbe idag.

Och det var jätte COOLT ...

  


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards