Jag kan allt

Alla inlägg under januari 2010

Av Isabella - 2 januari 2010 19:50

Söndagens middag klar och vi längtar här hemma efter den...mmu mmu mmu

  

Det går att köpa en sådan av mig om man vill.Gör giviet vis med räkor eller lax eller båda om man vill men det är bar att höra av sig till mig.

  



Av Isabella - 2 januari 2010 16:41

Idag sov man länge, eller sov och sov jag vaknade vi 7.30 men låg och drog mig till kl 10.30  ........  

Var himmla skönt faktiskt. Jag och min man hade lite olika uppfattnignar vad vi skulle göra denna dag, men vi kompromisade och det var så att vi gjorde allt. Först for vi och tränade tillsammans en timme. och när vi komme hem så bytte vi om direkt och gjorde lite mackor och varm choklad och begqav oss mot Klutmark. DEt var slalom som stod på listan. Så där var vi i ca tre timmar. Man kan säga att mina ben är fan helt slut nu, känns som gummi bitar.

  

Nu har vi kommit hem och vi var förbi Coop för att inhandla godis ett oxå. Nu har vi ju tänkt att det bara ska ätas på lördagar, så nu har vi gjort så här att var och en köper det man vill ha och så får man äta upp det själv. Det som är över när kvällen är slut kastas bort direkt.

Får se hur länge det håller i sig det här.

Micke kör hår och han säger vi ska till gymet i morgon oxå. Jag lovar man kommer att ha ont som tusan i benen i morgon.

Nä nu ska vi bara lat oss i soffan en tag sen ska jag göra en smörgåstårta som vi ska ha till middag i morgon. Och sen är det bara att somna in om jag vill......  

 

Fortfarande rökfri för ni som undrar.......... känner väl inte så mycket idag. Känns helt ok men lite tomt.

Av Isabella - 1 januari 2010 19:34

Börjar ungefär som alla andra dagar i 2009......vad underhållande va..hahahahah  

Idag har jag fortsatt att se några pogram av Varuhuset och edan har vi hunnit vara förbi Jonas och Whan och hämtat hem lite grejor från igår och så åt vi lite lunch där.  

Seadn har jag hunit en snbb sväng till coop och hadlat frukt. Jag och Mickehar ju sagt nu att vi måste föröka att bara äta onyttigt på lördagar. Tråkigt som fan men sant.....  

Men jag satt och tänte på det här igår. Självklart tycker jag skit synd om mig själv nu men vad fan, jag röker inte , jag dricker inte, jag ska bara försöka att nyttigt..................   Vad fan ska jag göra då ????????

Visst bra kondition och hälsa ska man väl inte tacka nej till men hur roligt är det???? Känner mig inte peppad idag men jag måste väl....eller måste jag..???

Har varit rökfri i 1 vecka nu och det är tråkigt....

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer med det där skit snacket.

Jörgen och Linda har varit förbi med barnen och ätit lite middag och så åt vi fruktsallad till efterrätt....hahahahahhahah  

Ja ja ja vad ska man säga. Nu är det bara att flyta med i livet 2010 här kommer jag.....


Av Isabella - 1 januari 2010 19:14

Denna kväll slutade med mycke mat och trevligt sällskap. Vi var hos Jonas och Whan och jag hade gjort fläskfile och hon hade gjort thai mat. Ett knytkalas så att säga. Vi spelade kort med barnen och andra spel. Gick ju jätte bra att vara nyktra oxå.

Whan har ju varit och hämtat hennes två flickor i Thailand ,så det var första nyåret för dom. Dom kan ingen engelska eller svenska , men jag tycker att flickorna (Rebecca och dom ) klarade av att förstå varandra rätt bra en då. När klockan vart krin halv elva så gjorde vi oss klara och for upp till Vitberget i en grillstuga. Där tände vi en eld och Micke hade fixat ljus. Sedan åkte vi lite pulka och smällde lite smällare. Barnen hade jätte roligt och det var verkligen mysigt. Det var en bra ide Micke. Just vi kvart i to så började det ströma till folk som precis som vi ville e hela stans fyverkerier. Så när det vart tolv slaget var det säkert kring 100 personer där uppe. Men det var mysigt.

2009 har där med nått sitt slut.......             

   

           

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards