Jag kan allt

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Isabella - 2 oktober 2009 14:59

Ja jag har hittat en ny jacka. Jag har ju sökt och sökt och visst har jag hittat förr oxå jackor men dom har ju kostat krin 1200 till 2000 och det tycker jag är för mycket pengar, men nu mina vänner. Den som söker skall finna, och det gjorde jag. Gick runt runt och till slut gick jag in på den där sport affären mitt i mot Mode Capris och där fanns det förra årets modeller för jätte bra priser. Jag skiter väl i om jag är inne i mönster eller färg bara jag håller mig varm. Så en svart jacka och täckbyxor vart det allt för 700:- Jätte bra tycker jag.

Har hunnit med att träna oxå och ätit lite mat. Nu hemma och gör ingenting. Väntar på att få fara och hämta Micke på jobbet, sen mat och sen vila. 

Av Isabella - 2 oktober 2009 08:00

Jasså vad ska vi göra idag då???

Jo har varit vaken med tuppen idag och börjat tvätta. Sen nu snart ska jag fara och träna och sen blir det nog lite shoping på stan tror jag. Jag behöver en ny jacka, för nu idag är det ju KALLTTyst

Efter det blir det nog inte mycke gjort. Ska försöka vila lite för jag jobbar hela helgen fram till måndag morgon.

Nä nu måste jag ut och tvättstugan och ta in tvätten så det blir gjort. Sen iväg till gymet. Har börjat känns lite motigt nu men jag ska fan inte ge mig. Har väg mig men det händer ingenting just nu. Men samtidigt så har jag inte panik för det för jag är rätt nöjd med min viktnergång.

Men om det skulle försvinna tre kilo till gör ingenting för mig...hihih

Vi får höras ikväll.. kram på er där ute

Av Isabella - 2 oktober 2009 07:53

Ja då hände det inte så där jätte mycke spännande.

Var vaken vi sju och fikade. Låg och läste min nya bok jag köpt. Tuvärr så har den så himla lite texst att man nästan inte kan läsa den. Jag blir så jävla  trött i ögonen så jag somnar....hahahah.

sen klev jag upp och for och tränade. 4 km igen känns riktigt bra.

Efter det så träffade jag min gravida vän för en lunch. efter det så for jag hem och la mig i soffan oh läste mera tills min dotter komme hem och sa att dom hade en extra träning för hon ska ju tävla i helgen.

Tror babbe mig att Teakwondo är en super dyr sport. Vi har betalat in avgiften nyss och nu när dom ska tävla så kostar det med skydd och allt 850 kr... jätte dyrt. så himla tur man har bara ett barn.

Efter vi ätit och hon tränat komme farafar och Molly på besök. Var hemskt länge sen vi sågs.

Vi gick väl och la oss vid tio halv elva.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards