Jag kan allt

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Isabella - 20 oktober 2009 14:07

Har sovit fram till klockan tolv idag. Mycket skönt, klev upp och for runt lite och kollade på tapeter till Rebbes rum. Nu är det dax att göra det klart. Hon ska få nya tapeter, ny säng en soffa.

Sedan har jag kommit hem nu och ska börja göra struvor. Jag har nämligen beställt ett struvjär. Tror det kommer att blir lite kletigt och kladdig men det kommer nog att gå bra. Ska börja med dom nu, så vi hörs ikväll om jag inte glömmer dator hemma.hahahahah

 

Av Isabella - 20 oktober 2009 13:53

MEN VAD FAN NU....!!!!!

Jag ahr nyss suttit och skrivit ett inlägg om går dagen och vad händer...när jag ska lägga till en gubbe längs ner så försvinner allt jag skrivit.......blir så förbannad.

Så nu gör jag en lång historia kort.

Bilen jävlades med oss i går och det finns ingen del om jag inte hitter någon på skroten. Men om det inte finns en där så återstår skroten för den. Känndes inte riktigt attjag ville lägga pengarna på en bil just nu, men vi behöver bil.

Inget sov vart det för mig igår men vi hade det rätt lungt och skönt på kvällen mys i sängen alla tre och lite bus. Åkte och jobbade vid halv nio.

Obestämd

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards