Jag kan allt

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Isabella - 12 oktober 2009 17:39

Skrattande På lördag vaknade jag vi åtta av en mysig karl. Vi myste en liten stund och sedan klev vi upp och började feja här hemma ,vi städade ju undan dagen före så nu var det bara damsugning kvar och sen pyssel. Ove (min plast pappa) fylle nämligen år och vi hade bestämt att vi skulle fira det här hos oss. Jag hade lovat mamma att jag skulle laga mat till 11pers så vi nio när coop öppnade så for vi och handlade det sissta och sen var det bara att börja laga mat. Jag skulle göra vårrullar, kycklingspett , lamo ( en stark köttgärsröra) . Jag satte igång och var väl klar krin 14 tiden. Då hade jag lagat mat sen klockan 11.

Det var jättelyckat och alla gillad maten. efter maten så såg vi hockyn och där gick det ju riktigt bra. 3 poäng, vi tackar för dom. vid halv sju började folker fara hem och jag var helt slut. Micke jag gick till Jonas och fick några filmer. Alla Johan Falk och en ny Wallander Prästen. Vi la oss och såg tre Johan Falk och jag somande till andra som vanligt. Men jag vaknade upp några gånger i tredje så jag har lite hum om vad som hände.     

Av Isabella - 12 oktober 2009 17:31

Hej hej......

Ifredags så var jag hel ledig.Skönt så här i efterhand. Komme kanske inte riktigt ihåg vad jag gjorde men jag var på stan och shopade lite och så var jag och hälsade på Micke mormor , hon låg på lassa.

På eftermiddagen så skruvade jag ihop bokhyllan jag hade beställt från Ikea. ÅÅÅ så jobbigt det var, men den vart helt perfekt när den komme på plats. När micke komme hem så lagade vi mat och sedan började vi stor städa och rensa undan en del kit vi har haft kvar sen renoveringen. Micke satte dit kakellisten vi gjort och jag städe upp i sovrummet. Jag tror klockan var vi tion när vi la oss och såg film vi hade hyrt. Wallander Cellisten....inte så där jätte bra. Sedan var det sängen direkt.Glad

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards