Jag kan allt

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Isabella - 17 oktober 2009 15:56

Hej....

Idag har jag och Micke varit och handlat tills ikväll när vi ska grilla och mysa fram för hockyn.

Rebecca hr köp lördagsgodis. Sedan var jag och handla grejor till baket. Jag har ju funderat på det flera dagar och nu idag har jag gjort det. Det var nonstop kakor, bananchoklad muffins, saras långpannekaka.

Sen har jag oxå tänkt göra muffinsarna fina med lite glasyr och lite kristyrer.

Fin fin tror jag det kommer att bli. Vi har oxå hunit städa och pussats hemskt mycke idag.

Just nu har vi rätt mysigt med varanndra. tur sådanna perioder kommer oxå annars skulle man ju bli knäpp.

nä nu ska jag börja med maten och Micke ska börja grilla.

Kram på er så hörs vi sen.

Av Isabella - 17 oktober 2009 15:45

       Var jätte rolig. Mycker bra ordnat. Tack så mycke så hemskt mycket Malin och Carita. Ni hade lyckas jätte bra.

God mat var det , tacogratäng och sallad coh chips.

Kvällen började med att vi åt och pratade strunt och sedan komme korten fram. Jätte roligt var det. Vi fick kort där det stod både roliga ,pinsam och snuskiga grejor och så skulle man berätta om man varit med om det och hur det gick till.Många roliga historer fick man höra.Tungan ute

Sedan komme det fram en annan kortlek när man skulle läsa, jag har inte... och så stod det olika grejor efter både dumma och pinsama. Och om man hade gjort det så skulle man dricka. Oxå rätt roligt. Gick bra att vara nykter, jag hade roligt, men nog blir ljud ivån lite hög efter några timma och alla vill prata..hahahah , men det var trevligt.

Sedan löpte kvällen på och hipps vipps så var klockan visst tolv och vi hjälptes åt att städa lite och sedan for vi på Old Williams, vart väl inte där så himla länge . Var ganska fullt där jag jag gick några vara och sedan for jag hem. Var väl hemma vid ett tiden.

Här kommer lite bilder från kvällen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards