Jag kan allt

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Isabella - 6 oktober 2009 17:58

Jo jag är med BARN!!!!!!

TystTystRynkar på näsanSkrikandes





NÄ JAG BARA SKOJADE...HAHAHAHAHAHAHAHAHFlört

Nä jag väntar på Aik ska ta och vinna den här matchen oxå. Men men det ska vi väl inte hoppas på, Modo har väl inte vunni någon , så idag är det väl den dom ska vinna.!!!!

Men vi får väl se hur det blir.


Av Isabella - 6 oktober 2009 14:12

Vad är det med han....hur jävla snygg är han? Hahahah jag låter som en barnungen , men han är ju fan rätt sexig. Sitter och kollar på våran nya kanal SF canal. Hur bra som hels är den, bara svenska filmer.

Har idag varit JÄTTE DUKTIG , har varit på återvinnings centralen och lämnat in lite skrot som vi har haft stånde. Men nu är det väck. pluss att jag har varit och besiktat våran fina bil...hahahahha bara två stycken tvåor. Har redan fixat en jätte snäll kille som ska hjälpa oss med att fixa dom.

Har varit en sväng på stan med en vän oxå shopat en tröja på rean och så var vi förbi Kupan ( beganade kläder) och kollade och där hittade jag två tröjor, perfekt.

är hemma nu och ska väl försöka sov lite förjag ska jobba inatt, men känner mig inte trött någonstans i kroppen. Ihelgen fyller Ove (plastpappa) år och vi har bestämt vi ska ha kalaset här för jag ska laga maten.Blir mycket roligt att få utnyttja mitt nya kök.

Nä nu lite sova men vi höres nog imorgon. Tänkte lägga ut en fin bild på våran pärla oxå...hahahahahha

Alltid retar det någon....typ

Sen har jag kollat igen lite kort från isommar och hittade dom här på Micke och han bror ..kolla vilka 7-10...hihihihihi       

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards