Jag kan allt

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Isabella - 15 oktober 2009 22:25

Idag kommer jag hem vid halv nio. Gick faktiskt reka vägen till sängen och la mig. Tänkte för mig själv, nu ska jag sova banne mig till klockan fyra...hahahah! Nä vaknade vid ett och var skit pigg, försökte ligga kvar men det kryp som i kroppen på mig så jag klev upp efter en stund.

Har haft lite ont i huvudet idag, vet inte om det beror på sprutan eller något annat.

Efet jag klivit upp började jag fantisera om att jag skulle göra FIN muffins till min famil ikväll, sen började jag fantisera om att jag skulle laga en lyx middag till dom , sen började jag fantisera om att jag och Rebbe skulle fara och träna...ni ser jag har massa tankar och det blir inte så mycket i slutet. Men det här vart det.

Jag kläde på mig och for först på Coop och handlade frukt,mjölk,dricka,olika karamellfärger,kristyr figurer.

Sedan for jag till stan och gick in på godisvågen och köpte socker blommor.

Sedan hem igen och då var klockan vid fyra. Så jag började med den FANTASTISKA MIDDAGEN. Surströming vart det hahahah Skrattande Jätte gott. Efert vi ätit var klockan vid fem och Vi hjälptes åt att stöka av bordet. Sen var det läx dax för Rebbe. ÅÅÅÅ vilken tid det tar när dom ska tjafsa. Vi var inte klar förrän strax före sex.

Hoppade in i duschen och sedan i säng för att mysa lite med Micke. Sedan komme mamma och Ove för att se hocky. Så efter den så for jag till jobbet och här är jag nu.

Medans jag såg hocky så passade jag på att skriva över några recept på kakor till en bok, hittade ång goa kakaor jag inte bakat på jätte länge. Tror jag jag ska dela  med mig till er av dom. Har inte med mig dom men ska lägga in några i helgen.

sov gott alla mina vänner och ovänner så syns vi i morgon.

Kram på er

Av Isabella - 15 oktober 2009 00:33

Gråter 

Har varit idag och vaccinerat mig på barnkliniken. Själva sprutan gör inte ont men gud vad öm jag är i armen nu så här några timmar efteråt.

Men det går väl över. Sitter på jobbet nu och kollar runt  lite på tradera. Finns ju hur mycke som helst.

Man blir ju lite köp beronde snart tror jag...hahahah Micke säger att jag är det. Har beställt "struvjärn och nu har jag lagt ett bud på ett rånjärn. Tänkte det kan ju vara trevligt till jul så här att göra lite sådant.

Kanske ganska onödigt men roligt.

Sen satt jag och kollade in massa tårt dekorationer och muffins dekoratiner. Skit mycke finns det, men inte så billigt. Skulle vara roligt att göra några JÄTTE FINA muffins så här mot jul. Gud vad jag tänker på jul....Men det är inte så långt bort.

ska kolla lite vidare nu men vi hörs sen sov gott på er.

 

Ps. Tack Helena för förslaget ska kolla mig om eter något sådant.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards