Jag kan allt

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Isabella - 27 oktober 2009 14:35

Japp det kan man säga jag har varit idag. Som jag skrev tidigar så var jag uppe vi åtta och började tvätta, mendans jag tvättade han jag på affären och köpa det som fattades till bullarna, hem och göra iordning bulldegen. Sen medans bull degen jäste han och göra en karksort och sköta tvätt stugan. Efter det började jag baka ut bulldegen och den vart klar vi halv ett. Efter det tog jag en dusch och sedan for jag och Rebbe in till stan för att äta en mor och dotter lunch, trevligt. Sen gick vi och kolalde på skor till henne , och vi hittade. Ett par vinter skor och ett par gympaskor. så tusen kronor blåstes iväg direkt, men vad fan låt pengarna rulla.

Sitter nu hemma och tar igen mig lite men ska nu börja med maten så den är klar vi fyra när Micke kommer hem. Ska se hocky idag oxå men om jag har maten klar så kanske jag hinner fara och träna en timme idag. Har verkligen slarvat på sissta tiden. känns skit jobbigt att komma igång igen men jag måste försöka.

Nä nu har jag inte tida att sitta här och guggla så nu börjar jag om.

Kram på er och kom och fika bullar, för nu finns det.

Av Isabella - 27 oktober 2009 08:16

Ja ha har varit vaken en timme nu och som vanligt har jag lite grejor i huvudet jag vill göra idag.

1. Tvätta ( jag har börjat)

2. Baka bullar, struvor och en kaka sort.

3. Köpa rullgardin, matta, hyllor och en soffa till Rebbe ( kommer inte att bli jag har ingen bil)

Sen är det ju middag som vanligt och så är det hocky ikväll. Lena och Toni kommer förbi och ska se och jag och lena ska kolla lite på photoshop. Dax att lära sig det nu tror jag. Ja vi får se hur mycke jag hinner men jag tor jag ska hinna allt idag.

Hör av mig sen .

Kram på er

Av Isabella - 27 oktober 2009 08:03

      Jag komme hem vid 8.30 och då såg jag lite tv med Rebbe och fikade lite frukost. Dom har ju lov den här veckan. Sendan gick jag och la mig en stund tills jag vart väckt av Micke som hade varit hem på lunch. Klev upp och tänkte nu måste jag städa efter tapetseringen, så det vart det. Plus att jag han till Jysk och köpte Rebbe en ny madrass till sängen så hon kunde sova där på natten. Rummet var skit bra så här kommer det några bilder sen. Det är inte så lätt att ta kort där inne för det är så litet rum men ni ser ju iallafall vilka färger det är.

Vid halv fyra var jag och hämtade Micke för han skulle till tandläkaren.

Tok gubbem min har sin tandläkare i Ske-hamn. Mycket opraktiskt, men förr när han jobbade där så var det ju bra, men nu har han inte ändrat till stan.

Efter det så var det middag som stog på schemat och sedan skulle Rebecca iväg och träffa sin klass på Bodaborg. så resten av kvällen satt jag och Micke och kollade på lite hus.

Vi har som fått för oss att vi vill ha en lite bondgår med bagarstuga på gården, och så ska det vara skogt till och så ska det vara billigt....hahahahah tror ni det finns...nej, men roligt att kolla.

Sen var det god natt får oss.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards