Jag kan allt

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Isabella - 21 oktober 2009 16:53

Kan man bli gladare än när man märker att man har lyckats lite med uppfostran. Idag bad jag Rebecca om att hon kanske kunde göra middagen, jo visst kan jag det sa hon. Vad skönt . Hon lagade hamburgare till oss helt själv.

Så lycksigt att få sätta sig vid bordet och ens barn har laga maten.

Gick riktigt bra för henne och jag lovar det är inte sissta gången.Nu åter står det bara att mysa hela kvällen och sen sova en riktigt god natt.Glad

Av Isabella - 21 oktober 2009 13:32

Japp komme hem vid nio idag och la mig i soffan och kände energin flöda ur mig. Jag har länge prata men en vän att hon och hennes arbetskamrat skulle komma hit och äta suring. så jag skickade iväg ett sms och fick till svar att det passade idag. Mycket trevligt. for och handlade det som fattades till strömingen och sedan hem och damsugade lite gran. ÅÅÅ vad gott det var. dom vart inte kvar så länge för dom skulle fortsätta att jobba så dom har nyss åkt, men nu väntar jag på en anna vän som ska komma ch fika lite. Tror hon ska få smaka mina struvor(ser ni vad stolt jag är över dom ) hahahahahah.

Ikväll ska jag vara med min man, han tror snart att jag inte vill va med honom, hihih. Har varit och ränt runt lite mycke nu och jag känner jag VILL BARA vara hemma nu.

Vi hör sen kram på er....

Här kommer det bilder på suringen och på struvor.

      

Av Isabella - 21 oktober 2009 13:24

Men så fantasktiskr roligt det var att göra struvor. Det var  inte kompliserat och det tog inte så länge. Tror det blir att göra mer och kanske ge bort i presenter eller något, dom är ju inte bara vackar utan ganska goda oxå.

När Micke komme hem så började han med maten och jag gjorde klart struvorna. Efter det så gick jag och hämtade telefonen som leggat i sängen hela dagen. Och upptäcker att jag skulle ju på tre rättersmiddag med en fiskeklubb här på A-Trop. Klubben heter Fjällorna och det är bara tjejor med som gillar att fiska. Tydligen träffas dom ibland och far och fiska med varanndra, mycket trevligt gäng både damer. Midaggen var utsökt god. Till förrätt fick vi en soppa som smakade gudomligt gott. Ja jag kan bara säga tackar till inbjudan, kommer att tänka på det här medlemsskapet.Var tvungen att skynda mig lite tuvärr , för jag skulle ju fara just efter åtta till jobbet. Mella landade hemma och sa hej då IGEN och fort till jobbet.Oskyldig

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards