Jag kan allt

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Isabella - 18 oktober 2009 18:45

Ett otroligt gott lende idag. Känndes himla roligt att det var sönda. Micke har tuvärr så jävulskt ont i ryggen så han kunde inte ligga kvar i sängen och mysa. Jag fick massera in lite kräm på ryggen och sen stg han upp.

Till frukost bestämde vi att vi skulle ta en loppis dag och åka runt på loppisar. Men tuvärr så fans det inte många loppisar idag. vi for på den som har ny öppnat på sunnanå. OJ ojojojoj vad mycke folk det var. Micke köpte några Kalle tidnigar och jag INGENTING. Jonas och Whan förjde med oss oxå , eller vi följde kanske med dom.

Sedan var vi förbi en skit loppis ute i Lund, inte bra. Efter det åkte Jonas och Whan hem och jag och Micke for hem och hämtade Rebbe som bara var sur för att hon var tvungen att följa med oss. Vi åkte upp mot Solbacken för att kolla in Ö&B och Rusta. Vart väl inte mycke köpt bär heller. Men vi gjord något iallafall.

Vi komme väl hem vi halv tre och då var det bara att börja med maten. Micke lagade mat idag. Lassang....visst det var gott, men jag gillar inte lassange. Men Rebbe var då nöjd.

Jah håller på att tvätta nu ikväll och Lina och Jörgen har varit förbi och fikat med oss. Trevligt!

Nu återstår det bara tv ikväll och lite mys med familjen.

Vi hörs imorgon kram och puss

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards