Jag kan allt

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Isabella - 14 oktober 2009 10:05

Har glömt att skriv om det på länge. Men nu så har papprena gått iväg till Chile. Det har varit en lite gnakig väg fram tills nu men nu är det IGÅNG på riktigt. så nu är det bara att hålla tummarna för att dom hittar mina mamma eller syskon.

Jag har letat reda på papper och skickat ner till stockholm och så har jag fått skriva ett personligt brev till min mamma om dom hittar henne, sen var jag tvungen att översätta det  till spanska ,så en arbetskamrat hjälpte mig med det. Tack så mycket Cesar. Sen har jag nu i söndags skickat det till Stockolm igen och nu hade jag fått på min mail att nu har hon skickat allt till Chile. så nu får vi se hur det går, men med min tur så hittar vi väl aldrig henne. Men jag hoppas så jag håller på dö. Nä nu har jag blevit erbjuden att följa med och äta lunch med några goa vänner så nu ska jag duscha och sen fara.

Jag kommer att uppdatera er direkt jag får veta  något om Chile.

Hej hej Tungan ute

Av Isabella - 14 oktober 2009 07:54

Vad tusan jag som kommit igång så bra. Hela förra veckan komme jag mig inte iväg, nu har vi onsdag och jag har inte varit iväg nu heller. Men jag har en så dåligt ursäkt nu. Jag har inte mp3 just nu dom har gått sönder och jag måste införskaffa en ny IDAG trorj ag. Jag kan inte fara dit och springa om jag inte har musik i öronen. Senahar jag jobbat och sen har jag varit lat. Det ska jag inte förneka. Tänkate jag ska försöka idag men jag har en del jag MÅSTE GÖRA OXÅ.

Först ska jag hämte en del till bilen som har kommit och sen ska jag fara och ta vaccinationen på barnavdelningen, sen ska vi samlas hos SAndra min arbetskamrat för en träff.

Pluss att jag måste vänta tills bilen är varm. Bannat vad kallt det var idag. Gick ut nyss och satte i motorvärmaren. Måste då vänta ca 2 timmar innan jag kan fara någon stans.

Sen har jag kommit på en jätte bra affärs ide.  Om jag skriver den här så kanske någon kan starta upp ett förtag så jag kan köpa. Jo -när man tränar och vill nu ha musik i öronen så har man liksom ingen stans att ha mp3/mp4 så jag komme på den fiffiga iden. Just ju klämmer jag fast den i byx/ tros kanten. men det vet man ju att efter en liten stund när man tränat  så åker den ner och man måste som räta till den då och då. Sen blir den alltid fuktig av värmen och svettet, så nu kommer iden.

Man syr en liten ficka på trosorna/ kalsongerna som man kan stoppa ner den i och så sitter den stilla..!!!

Skrattande

Vad tycker ni? Är den bra eller dålig? Eller finns det redan?

Ja jag ska nog försöka sy om ett par som jag har när jag tränar. Vi får väl se hur bra det blir kommer att uppdatera er sen om det.

Nä nu ska jag fika lite sen stöka bort lite och kanske bege mig och kolla om en mp3, så jag inte har några dåliga ursäkter.

Kram kram på er så hörs vi

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards