Jag kan allt

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Isabella - 3 oktober 2009 21:40

Jo jaghaoppas ni har sett här på sidan till höger om cancerfonden. Jag hoppas dom som har råd och kan gärna skänker en lite slant.

Har själv gjort det idag 70:-

Det kan brabba aven just DIG som läserd et här..... Och föresten det KAN drabba killar oxå. Inte så vanligt men det kan.

Av Isabella - 3 oktober 2009 21:23

Fan vad kallt det börjar bli nu. Idag har fick jag börja skrapa rutorna när jag skulle hem från jobbet i morse.

Sen sätta min lilla stjärt i en kall bil. Tråkigt Skrikandes Väl hemma var d et sängen som gällde. gud vad jag sovde gott. Men jag var tvungen tvinga mig uåå vi två, för vi skulle stor handla och pappa och Kerstin skulle komma på mat vid fem. Upp och iväg till coop. Foten i munnen 

När vi komme hem hade Rebbe farit på träning. Hon ska tävla i morgon i teakwondo. Spännande värre är det.Tyst

Började göra maten. Vi skulle bjuda på hemma gjord pizza. Det tar u en stund att göra det. Medans jag lagade mat så damsugade min man. så vi hann göra allt klart innan pappa komme.

Vi åt mat och sen var det hocky på tv. Hej hej hej Aik dom tog det. Mycker bra!!!!

Och nu sitter jag på jobbet.

Tycker ni vänner är lite dåliga på att skariv hej i min gästbok???

Gör nu det så har JAG något att läsa när jag kollar här.

god natt på er alla och hoppas ni får en bra natt.

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards