Jag kan allt

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Isabella - 4 oktober 2009 23:33

Idag när jag slutade satta jag iväg mot stan med ilfart. Rebbe skulle ju tävla i teakwondo ( unda om jag stavade rätt) men ni vet vad jag menar. Mötte Micke vi entren och Rebbe hade just bytt om och skulle ha uppvärmning.

Hon var rätt nervös kan jag lova.

Rebbe skulle tävla som nummer 10 så det var inte så lång  väntan, när match 6 var på gång så gjorde hon sig klar och gick till kontrollbordet.

Första matchen mötte hon en kille med ett bälte som var högre än hennes. Men det var ganska jämt , men hon vann inte. Sen var det ungefär en timme till nästa match. Då mötte hon en tjej som var skit duktig och hade ett bättre bälte. Vi kan vä lsäga att hon fick stryk. Men hon härdade ut och jag är rikitgt stolt över henne. Hon grinda inte när hon var på mattan men när hon var klar och hade kommit till oss så komme tårarna. Hon hade fått några sparkar på benen och det gjorde väl ont. Men tårar en stund sen var det bra.

Men nu vet hon hur det känns iallafall och hon verkar då inte ha blivit rädd.

Jag åkte väl hem vi halv tolv och sov. Vakande vid fem av att Rebbe komme hem och sa att det snödae ute. Men vad fan tänkt jag , vi som inte har satt på några vinter däck. Men jag åt spagetti och köttfärsås och sen vart det soffan tills klockan åtta när jag for till jobbet. Startade lite tidigare om det skulle vara halkigt.

Men det var det inte, utan mer regna och lite mådd. Men om det blir minus i natt och det fryser på så kommer det nog inte gå fortare än 30 i morgon hem.

Sov gott alla trevliga och glada människor.

Kram på erFlört       

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards