Jag kan allt

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Isabella - 25 oktober 2009 21:25

Komme hem vid halv nio i morse och gick raka vägen i sängen. Låg faktiskt och pratade med Micke i en timme. Han funderade på vad vi skulle göra när jag vaknade. Ja jag vet inte sa jag, det är ju så trist väder ute.

Ja iallafall så steg han upp och jag skulle då få sova lite.....Ut och in sprang både han och Rebbe, jag hörde oxå hur dom dividerade hit och dit om olika saker. Dom tömmde hennes rum som jag och mamma skulle tapetsera i veckan. Jag hörde oxå hur han började slita tapet. Vid halv ett när jag klev upp så hade han i gång putsmaskinen. Vart inte så mycket sovit men när jag gick in i Rebbes rum vart jag så glad. Han hade gjort allt klart för tapesering. Spacklat och putsat kanter. ÅÅÅÅ vad glad man blir, så då började vi tapetsera. Vi tog en kort paus vi middag men sen fortsatte vi flitigt. Och vid tio i åtta var vi klara, mycket bra vart det. Jag stökade bort lite men jag var ju tvungen att fara till jobbet. Så det är vad vi har gjort idag.

Fan just när jag och han tapetserar går det så skit bra. Vi är alltid överens och det går fort oxå.

Mycket duktiga är  vi. Sitter nu på jobber och visst känns det nu attjag inte har sovit så himla mycke idag. Trött i kroppen och i små ögonen.

Tur man har en arbets kamrat att prata med lite i natt. Jag lovar Helena jag ska ta lite bilder i morgon och lägga ut så får ni se rumet.

Puss och kram på er alla så hörs vi imorgon.Flört

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards