Jag kan allt

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Isabella - 31 oktober 2009 09:23

Japp nu är det dax, nu ska jag börja skriva brevet till min mamma! Vad skriver man ? Hur börjar jag? Vad ska jag säga? Står helt stilla i huvudet. ska jag skriva hej mamma??? Hon är ju det men samtidigt inte, en mamma har ju varit med en i livet och min mamma finns ju här? Svårt och konstigt känns det me njag ska försöka. Har hunnit göra en pumpa gubbe och satt ut och igår var jag på Olivers grav och satte ett ljus. ÅÅÅ vad fint det är där den här helgen. Var nu där på dagen igår men tror jag ska åka dit ikväll och kika lite. Micke överaskade mig i går och tyckte vi skulle ut och äta. Så scandic vart det. Någon typ buffe var det och det var gott. Men dyrt, lite synd att betala fult pris för mig när jag äter så lite...hahah men men.

fick mitt rånjärn igår så jag ska prova göra rån idag oxå. Sen är det hocky idag oxå.

Ja vi får se vad dagen erbjuder idag.

Nä ska sätta mig ner nu och börja skissa på ett brev.

Har ni någtra tipps kom med dom ,jag behöver hjälp.

Happy hellowen på er alla och busariktigt mycke.Tyst

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards