Jag kan allt

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Isabella - 24 oktober 2009 21:29

ÅÅÅÅ vad fint det var i morse när jag åkte hem från jobbet. Alldeles vitt överallt och solen började lysa lite.

Vackert om man får såga så utan att låta som en tönt.

Fantiserade tvärrt om att när jag vaknade skulle jag och Micke gå en promenad och ta lite bilder.

Men så vart det ju inte .

När jag komme hem så berättade Micke att vi inte hade något vatten!!!

Han hade upptäck det när han skulle pissa. HHUMM konstigt tyckte jag men då mötte jag en granne som berättade att det var en läcka och att vi kunde hämta vatten i en tankbil lite längre bort. Så jag som hade kläder på mig gick i väg och hämtade en hink vatten.

Komme hem och la mig i sängen. Frys gjorde jag oxå och tur som man har så var ju Micke jätte varm så det var ju bara att krypa upp mot han..hahahah...han tyckte nog inte det var lika roligt. Somnade och vaknade i gen vid ett tiden. då hade Rebbe redan dragit ut och lekt i snön och Micke hade bytt bromsklossar på bilen.

När jag klev upp så hade vattnet kommit tillbaka, så jag och Micke passade på att ta en gemensam dusch och sen illade vi iväg till coop. Lördagsgodis skulle handlas och lite smågrejor. Hem igen och så började jag med maten. Idag stod det plankstek på schemat, mycket gottSkrattande

Tar bara lite tid att göra. Den var presic klar till hockyn som började fyra. Vi år och såg hocky samtidigt. Efter maten komme godis och chipset fram och så mys vi på tills jag nu var tvungen att fara och jobba.

Det är skit roligt attman har en stor dotter men när det gäller att vara inne med mamma och pappa på helgen och mysa så är det väl inte så roligt, hon vill typ aldrig vara med oss.

Tråkigt , men ibland brukar jag tvinga henne och hon brukar tycka det är skönt att ha lite ledig från kompisarna en stund. Nä ska se lite tv nu så vi hörs sen

god natt på er alla där ute

Av Isabella - 24 oktober 2009 07:25

Det var super bra tapeter. Till fond vart det en guld,ssvart och orange. På kortsidoena blev den en svart och på väggen mit i mot kommerjag at måla orange. Kommer att bli skit coolt.Som vanligt har mina närmaste ALLTID en åsikt om att det där kommer nog inte att passa, men ALLTID när det är klart så tycker dom det blev skit bra.

Har jobbat min första natt nu den här helgen och får snart fara hem och sova.

Jag och Min man pratade väl lite igår men vet inte om vi komme någon stans, men tur man kan prata lite med varanndra.

Tror helgen kommer att bli lugn och skön endå.

Kram och god morgon på er alla glada skitar i världenTyst

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards