Jag kan allt

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Isabella - 5 oktober 2009 06:19

Foten i munnen Har just varit ute och rökt och jag blir ganska glad när jag upptäcker att det inte i isigt. Utan att det är rätt milt. Kanske det inte är is på vägen.Har inte tränat heller , varken lördag eller söndag. Måst ta mig dit ikväll eller i eftermiddag.Oskyldig

Sen idag ska jag fara ner på mit andra jobb och hämta en ikea hylla jag beställt med en tjej, mycket snällt att hon kunde köpa den.

Sen blir det nog inte så mycker mer idag. Ska nog mysa till det lite med gubben idag.

Nä ska göra lite frukost nu och sen vänta på att få fara hem.

Hej svejs....Flört

Av Isabella - 5 oktober 2009 05:47

I fredags så träffade jag en bekant ( jag kallar henne det för hon är bara en bekant, ingen jag umgås med) när jag var på stan. Jag skulle just gå och äta lunch. så vi följdes. Hon är ensamstånde och har en dotter som när några år älder än Rebecca.

Hon är en hemskt trevlig människa och MYCKET öppen och framåt, men nu kommer det.

Hon klagar HELA tiden på hur människor är här i Skellefteå och tycker vi är inskränta,tråkiga, sura och sov...

Hur tråkig denna stad är och hur lite det finns att göra.

Visst jag fattar att det finns vissa omständighetersom gör att hon var tvungen att flytta hit igen, men vad är så tokigt med denna stad?

Obestämd

Tack och lov för hennes skull ska dom tydligen flytt närmare jul nu till en större och MYCKET bättre stad, där folk är trevliga och ler och pratar.

visst vi har inte så hemskt mycket att göra här i stan men om man inte trivs med sig själv och sitt liv kan ju inte trivas med något annat heller.

Men men hon är trevlig och hon har säkert sin bild på hur hon tycker och jag min , men a och o är nog att trivas med sig själv först.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards