Jag kan allt

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Isabella - 13 oktober 2009 19:36

Måndagen vaknade jag vid sju tiden av min telefon som ringde. Det var från boendet, dom undrade om jag kunde komma och jobba NU!!!

Japp sa jag det kan jag. så upp ur sängen for jag och iväg till jobbet. Jobbade hela dagen fram till klockan tre på eftermiddagen.

När jag komme hem började jag med fiskgratäng och Rebecca hade i läxa att göra hemmagjort potatis mos. Så hon gjorde moset och jag fisken. Tillsammans vart det jätte gott.

Senare på kvällen satt jag mest vi dator och sen lite fram vi tv. Somande SOM VANLIGT VID TV TILL EN FILM.

Jag är ju tydligen hopplös.Tungan ute

 

 

Tisdag.....

Har jobbat hela dagen idag oxå. Mycket roligt måste jag säga. Gammal människor är helt otroligt roligt att jobba med....

När jag slutade vi fyra så SKYNDADE jag mig hem och gjorde mat till Rebecca för hon hade träning sex. Efter hon farit så har jag och Micke satt oss ner och satt upp regler igen till damen här. Tror hon håller på att bli vuxen.

Nu blir det sten hårt här hemma så vi kommer nog inte ha så himmla lungt ett tag fram över till hon vant sig.

Tve tresten av kvällen och sen sängen.

Av Isabella - 13 oktober 2009 19:05

Ja då åkte vi till Innansjön och grattulerade en kusin till Rebbe. Mycket trevligt. Jag hade med mig lite ingredienser till en tårta och vi hade köpt ett Wii spel till henne. Tror hon tyckte det var bra. Jörgen och Linda komme oxå med barnen så vi träffades allihop. Här kommer det en bild på den alldeles nya kusinen Billy. Hemskt gullig liten kille.

    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards