Jag kan allt

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Isabella - 28 oktober 2009 14:57

Obestämd I dag vaknade jag när Micke klev upp, med en jävulsk huvudvärk......

La mig igen i sängen för att försöka sova bort den, somnade och vaknade igen vid nio.Men huvudvärken var kvar. Steg upp och fikade lite och la mig i soffan igen. Har inget gjort ett skit förutom lagat lunch till Micke när han komme hem och sen har jag nu varit ut och träffat lille Emil och Mari, på hans dagis. Det var trevligt. Dom skulle gå in till stan och jag gick hem och här sitter jag nu. Ikväll blir det ingenting tror jag. Vi ska gå till mamma och äta och sen blir det nog hem och lägga sig i soffan igen. Känner att jag behöver en lat dag idag.

Tar nya tag i morgon försöker fixa lite i Rebbes rum.

Kram på er alla så hörs vi imorgon.Oskyldig

Av Isabella - 28 oktober 2009 12:00

      Ja ni igåe efter jag skrivit satte jag igång med maten, en kinesisk soppa gjorde jag. Det vart super gott. Hade ju varit så fliteig attjag hade förberätt allt in till den sissat detalj. så när Micke komme hem just efter fyra så satt vi och åt, och detta resulterade i att jag han fara och träna. Igår provade jag Africa powerdance. Ja vad ska jag säga om det då???

Mycke rörelser att lära sig. lite besviken blev jag på musiken. Trodde det skulle vara mer trummor och lite mer goo i det. Men nog är det jobbigt när man lär sig alla rörelser. Men igår var jag ju hela tiden upptagen med att se hur man skulle göra så jag var inte så slut. Sen var det en till nackdel, man var barfota. Jag fick då så himla ont i fötterna, men det kanske är en tränings sak. Paset slutade halv sju så då skyndade jag mig hem för hockyn började ju sju, in i duschen och sen komme främandet. Lena, Toni,Alle och Ove. Självklart bjöd jag på fika, jag som bakat så mycke på sissta tiden. Medans gubbarna så hocky satt jag och Lena och kollade in PhotoShop lite. Hon är ju lite duktigare än mig och hon vissade mig lite enklare grejor man kunde göra. Tack Lena det var bra.

Efter dom farit börade jag känna mig trött som tusan. La mig i soffan och så lite tv med Rebbe.

Somnade och Hon väckte mig när hon gick till sängen. Och till sängen gick jag med...

Här kommer två bilder som jag gjort om i programet. Den med minder färg är orginalet och den andra är om gjord.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards