Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Vilken karl jag har <3

Av Isabella - 14 februari 2011 20:32

Allså denna dag har varit toppen bra. Det ända man kan klaga på (som säkert alla andra oxå har klagat på redan) var hur JÄVLA kallt det har varit idag..... allså inte under 23 grader. I morse när jag åkte från jobbet var det -32 och nu när jag åkte till jobbet var det -32 igen!   

Men det är ju tur man är vuxen och behöver inte gå ut om man inte vill....hihihihi

Men men, hem till en mys gubbe som bara ville mysa ner sig i sängen med mig när jag kom.   

Själv klart hade jag fixat en lite lite pressent som jag lät han öppna. Jag har ju sakt till er att jag inte vill att det ska vara något dyrt, men lite betydelsefullt. Så jag hade gjort två lika korgar med dricka, godis,nötter och choklad till Rebbe och Micke. Litet och lagom. Micke sprang runt och tjatade om att han inte hade något  till mig. Men jag vill inte ha något, bara hans uppmärksamhet. Och det fick jag.    Många kramar ,pussar och komplemanger. Det räcker jätte bra för mig.  Vi har avfrostat frysen idag- Varför gör man det inte oftar? Då skulle man ju slippa hålla på så länge.  Jag har varit och handlat mat och Micke har tränat. å efter middagen förberädde jag lite god mat till kvällen och bakade 4 st kladdkakor. En till mamma, en till mina vårdtagare, en till min arbetskamrat och en till Micke och Rebbe och mig     till middag blev det bakpotatis med en kräftstjärts röra och en skinkröra. Det var SUPER gott. Som vanligt så har min man en förmåga att överraska mig i tid och o tid. Jag vet inte om ni kommer ihåg min julklapp jag fick av han ? Men det var ju en trä "pluto" . En gammal brio leksak. Till den finns det en Gammal trä "Musse" . Detta är ju samlar objekt, och säker inte så billiga. Men när jag frågar han säger han inte vad han har fått betalat men jag tror inte alls på att dom har varit billiga.

    

Men iallfall så har jag båda nu. Tack så himmla mycke min älskade Micke. Du är helt otroligt på att överraska  mig. Det tråkiga med detta är att min pressent  känns ju som ett litet skämt!! Men jag får väl hittapå något riktigt ultimat tills min lilla kille fyller jämt nästa år   Nu ska jag kolla in lite tv ocj linda in mig i filten för jag fryser som en hund....

Kram på er alla

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards